Zákaznický portál

Spustili jsme pro Vás zákaznický portál.

K čemu slouží zákaznický portál?

Portál zajišťije snažší a efektivnější spolupráci poradce s klientem. Toto komunikační rozhraní:

  • zajišťuje komunikaci 24h denně
  • umožňuje sledování dokumentů a záznamů klienta včetně sledování expirace dokumentů
  • podává informace o plnění úkolů poradce a klienta
  • připomíná termíny konzultací
  • poskytuje vedení společnosti přehled o stavu prací
  • poskytuje přístup ke vzorové dokumentaci

Jak získat přístup do zákaznického portálu?

Pokud jste již našim klientem, kontaktujte svého přiděleného konzultanta, nebo nám napište zprávu. Portál bude zpřístupněn zpravidla během dne.

Aktuality

04. ledna 2011

cara
2017 | 2016 | 2015 | 2014 | 2013 | 2012 | 2011 | 2009